Traxxas XRT 8S | Scara GIGANT 1/5 | Traxxas Romania
  • traxxass xrt romania
  • traxxass xrt romania
  • traxxass xrt romania
  • traxxass xrt romania
  • traxxass xrt romania
  • traxxass xrt romania
  • traxxass xrt romania
  • traxxass xrt romania

Traxxas XRT 8S , TSM, Clipless Body, TQI 2.4 GHZ, Viteza maxima +100 km/h

#78086-4

LIVRARE PE BAZA DE PRECOMANDA 

  • Scara 1/5
  • WideMAX ready (este echipat cu basculele widemaxx folosite pe X-maxx 8s)
  • Sasiu UCG
  • Diferentiale de X-maxx
  • Esc 8s
  • Motor de 1275 kw 
  • Amortizoare GTX Race
  • Caroserie Clipless
  • Bumper Heavy Duty
  • Transmisie de X-maxx
  • TSM
  • Viteza maxima 100 km/h
6.236,00 lei
Fara TVA
Cantitate

 

Security policy (edit with Customer reassurance module)

 

Delivery policy (edit with Customer reassurance module)

 

Return policy (edit with Customer reassurance module)

Descriere

CONSTRUIT PENTRU VITEZĂ ȘI PERFORMANTA

XRT a fost proiectat cu accent pe viteză, manevrabilitate și performanță. Centrul de greutate scăzut al lui XRT, poziția ultra-JOASA și caroseria cu profil redus oferă încredere și control, pe măsură ce XRT accelerează în spațiile larg deschise la o viteză totală de 100 KMPH.

TRANSMISIUNE INTEGRAL METALICA

Performanța și durabilitatea XRT încep cu transmisia sa de 8v din metal. Diferențialele din oțel cu 4 viteze și arborii de transmisie din oțel sunt unite printr-un arbore central din aluminiu extrudat de înaltă rezistență. Este o rețetă concepută cu precizie, care s-a dovedit a fi rezistentă la X-Maxx.

ȘASIU INSPIRAT DE MASINILE DE CURSE

Designul șasiului XRT axat pe performanță este configurat să coboare centrul de greutate pentru o manevrabilitate și stabilitate superioare. Bateriile duble 6700 4s și servo-ul de direcție sunt poziționate pentru a plasa greutatea cât mai jos posibil în șasiu și pentru a oferi protecție pentru aceste componente critice.

CAROSERIE CLIPLESS BREVETATA TRAXXAS

Corpul fără clips al lui XRT, în curs de brevetare, se demontează și se instalează cu ușurință în doar câteva secunde și totuși se blochează pe loc cu o rezistență și o siguranță incredibile. Sistemul folosește o cușcă în interiorul corpului pentru a minimiza flexiunea, în timp ce patinele externe sunt plasate strategic pentru a proteja corpul.

PNEURI DE CURSE GRAVIX™

Anvelopele de curse Gravix™ de la XRT sunt un nou design hibrid revoluționar, cu margini și lame dens. Oferă o aderență remarcabilă pe suprafețe grele, împreună cu precizie de rulare rapidă și silențioasă.

SISTEMUL DE PROPULSIE VXL-8S

Deja cel mai puternic control al vitezei de la Traxxas, VXL-8s™ de la XRT merge și mai departe cu o melodie agresivă care maximizează puterea de ieșire pe întreaga gamă de rpm. Mai multă putere sub curbă oferă un pumn la nivel mediu care lovește puternic pentru rulourile cu roți la cerere. Îngropați accelerația la orice viteză și XRT răspunde instantaneu cu o accelerație fără efort.

Eleron cu forță aerodinamică mare

Aripa din spate a lui XRT oferă stabilitate suplimentară pentru alergări cu viteză de 100 km/h și se integrează perfect cu caroseria fără clips pentru un aspect sofisticat. Suportul aripii absorb chiar și cele mai grele aterizări fără a transfera energia de șoc la clasic.

Roți de curse XRT

Roțile de curse XRT Roțile mari de curse de 3,8" ale lui XRT au un finisaj negru mat pentru un aspect high-tech. Un butuc uriaș cu caneluri de 24 mm maximizează suprafața cu piulițe de blocare din aluminiu de 17 mm pentru a le fixa pe loc.

Wheelie Bar integrat

Bara de rulare a lui XRT ajută la prevenirea răsturnării înapoi în condiții de accelerație maximă și se îndoaie pentru a absorbi impacturile la aterizări mai puțin decât perfecte. Bara de rulare integrată funcționează și ca un mâner convenabil de transport XRT la următoarea aventură.

Protectii superioare robuste

Elementele superioare robuste ale lui XRT protejează corpul fără cleme de deteriorare. Întăririle interne mențin integritatea corpului.

Anvelope de curse Gravix

Anvelopele revoluționare Gravixx ale XRT sunt construite pentru a rula greu pe pistă sau în sălbăticie. Modelul direcțional al benzii de rulare rulează mai silențios decât anvelopele tipice de teren, cu o tracțiune excelentă și o carcasă centrală groasă pentru a preveni balonarea la viteză mare.

Prize de aer rece integrate

Prizele de aer rece sunt complet integrate în cadrul corpului fără clips al XRT pentru rezistență maximă și prevenirea ruperii. Admisia inferioară are chiar și o grilă interioară pentru a ține pietrele și alte resturi departe de șasiu și departe de componentele de direcție.

Amortizoare GTX

Amortizoarele de curse GTS din aluminiu sunt construite pentru performanțe ultra-netede și de lungă durată. Arcurile și corpurile de amortizoare rezistente sunt reglate pentru o manevrabilitate de înaltă performanță, care completează poziția joasă și slabă a lui XRT.

Design integrat al turnului de amortizor

Turnul de șoc al XRT este o parte integrantă a cadrului cu contraforturi masive pentru a disipa sarcinile de șoc pe tot șasiu. Receptoarele rezistente fixează șirele de corp fără clips direct pe turnuri pentru o rezistență maximă.

Șasiu modular

Șasiul lui XRT se bazează pe module care se introduc unul în celălalt la unghiuri precise pentru a adăuga rezistență și suport acolo unde este cel mai necesar. Acest design de înaltă rezistență facilitează, de asemenea, întreținerea.

Radiator din aluminiu cu ventilatoare duble

Radiatorul din aluminiu XRT înfășoară aproape 75% din suprafața expusă a motorului pentru a scoate mai multă căldură. Carcasele electrice duble atrag aerul de răcire din orificiile de ventilație ale corpului prin aripioarele supradimensionate pentru performanțe de răcire mai eficiente și timpi de funcționare mai lungi.

Suport motor solid

Un suport de motor solid combină motorul și îl blochează pe loc, astfel încât să nu se poată îndoi sau aluneca din poziție. Patru știfturi cu cheie stabilesc ochiurile de viteză, eliminând necesitatea unor ajustări complicate.

Dispozitive de fixare a bateriei cu blocare rapidă

Curelele de fixare a bateriei cu cârlig și buclă sunt dezordonate, frustrante și îți fură timp distracția de a conduce. Ingineria Traxxas rezolvă acest lucru cu soluția noastră dovedită de blocare prin închidere care ține și protejează în siguranță bateriile. Puteți chiar introduce cleme de corp pentru o siguranță maximă a bateriei.

Electronică rezistentă la apă

Distracția lui XRT nu este limitată de noroi, zăpadă sau apă. O cutie de receptor sigilată cu un port de acces ușor protejează receptorul TQi pentru conducerea pe orice vreme.

Servo-motor de înaltă performanță

Sistemul de direcție cu două manivele al lui XRT oferă o manevrabilitate ascuțită și reflexe rapide, cu securitatea unui servo-economizor de tip came de rezistență. Salvatorul de servo se află în partea de sus a postului de direcție, ținându-l departe de murdărie și resturi care pot afecta performanța. Dispozitivele speciale mențin totul să funcționeze fără probleme prin evacuarea murdăriei și a resturilor departe de componentele de direcție.

Plăci de protecție robuste

Plăcile antiderapante robuste ale XRT sunt strânse împreună pentru a proteja șasiul de deteriorare. Placa de protectie frontala a fost proiectata la unghiul potrivit pentru a lovi partea din fata in sus si pentru a preveni saparea in pamant la aterizarea cu nasul in jos.

Rezistentă la impact extremă

Brațele de suspensie ale lui XRT sunt fabricate din cel mai dur material compozit al nostru, cu conexiuni cu forfecare dublă pentru o rezistență incredibilă. Aripa spate și bara de protecție din față sunt montate cu un inel de sprijin oval care se îndoaie suficient pentru a absorbi forțele de impact în timp ce revine la forma sa preformată aproape instantaneu.

Detalii ale produsului
Traxxas
#78086-4

Review-uri Review-uri (0)

Bazat pe 0 reviews - 0 1 2 3 4 0/5

Urmariti-ne pe Facebook

Nu a fost gasit niciun sablon pentru modulul angarcatproduct