- Pret redus

Security policy (edit with Customer reassurance module)
Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
Return policy (edit with Customer reassurance module)
Supercars sunt cunoscute pentru designul lor plin de arta, putere si performanta extraordinare. Când inginerii de la Traxxas și-au propus să construiască XO-1, a trebuit să arate bine și să se conducă bine la viteza maximă. Pentru a recompensa designul aerodinamic și pentru a-l folosi, au optat pentru putere masivă. XO-1 a necesitat un sistem fără perii care să poată manipula și să livreze puterea necesară de 6s LiPo pentru a bate toate recordurile de viteză. Din fabrică, modelul XO-1 are o accelerație masivă și o performanță de supercar, care pur și simplu nu poate fi atinsă. Este vorba de tehnologia motorului fără perii Traxxas Big Block și de ESC-ul 6S. Nu v-ați aștepta la nimic mai puțin de la "cel mai rapid nume" din Radio Control.
Când obiectivul este de 100+ mph, "gata de utilizare" nu intra în discuție. Traxxas a colaborat cu Castle Creations pentru a dezvolta sistemul Mamba Monster Extreme, special pentru cerințele unice de putere ale modelului XO-1. Sistemul dovedit Mamba Monster a fost îmbunătățit pentru o putere mai mare atunci când este utilizat cu o putere 6S LiPo. De la banca de condensatoare integrată, la software-ul propriu creat doar pentru XO-1, controlul vitezei Mamba Monster Extreme reprezintă cea mai avansată tehnologie de alimentare cu voltaj mare.
Puterea maximă fără perii! Personalizat pentru motorul XO-1, motorul Traxxas Big Block este dotat cu un invelis pentru disiparea caldurii, cu rulmenți supradimensionați de calitate superioară, magneți de neodim sinterizați și un design electromagnetic superior. Motorul fără perii Big Block invită "inchii cubi " la petrecere, pentru accelerație masivă și performanță supercar, cu cel mai mare motor fără perii oferit vreodată într-un model Ready-To-Race.
Axul central al lui XO-1 este construit din aluminiu extrudat.Procesul de extrudare permite ca arborele să fie gol și ușor, cu caneluri interne care se potrivesc direct și sigur pe arborii de intrare ai ansamblurilor de antrenare față și spate. Arborele funcționează in parametri și oferă o rezistență superioară. Inginerii Traxxas au subliniat această inovație importantă cu o anodizare albastră și un logo Traxxas gravat cu laser.
Cu o lungime de 27 inchi și 12 inchi lățime, XO-1 este o prezență comandantă pe șosea. Dimensiunile sale extinse imbunatatesc stabilitatea, sporesc tractiunea, tolereaza imperfectiunile rutiere si ofera o manevrabilitate de mare viteza de care o masina de turism la scara 1/10 nu poate beneficia.
Diferențialele XO-1 reprezintă stadiul actual al tehnicii de putere și eficiență. Garniturile de silicon de precizie și sigiliile cu inele X permit diferentialurilor să fie reglate pentru condiții de funcționare specifice, prin modificarea vâscozității fluidului din interiorul acestora. Barele de armare din cadrul diferențialului sporesc rezistența pentru a rezista la puterea superioară a XO-1. Accesul la diferențial, pentru tuning, este rapid și ușor. Trebuie doar să scoateți capacul din față sau din spate, iar întregul diapozitiv se poate scoate.
Special concepute pentru viteze mari, anvelopele XO-1 slick sunt primele care sunt evaluate pentru 100+ mph. Cureaua cu întindere zero întărește cauciucul moale, iar inserțiile turnate sprijină banda de rulare. Rotile Split-Spoke, cromate cu negru, se fixeaza cu piulițele de 17 mm , iar zona extinsă demontare a anvelopei asigură o fiabilitate la 100 mph.
Rulmenții de etanșare oferă cea mai bună rezistenta la frecare și protecție maximă în medii cu praf. Acestea sunt folosite în toate locațiile expuse ale camionului și practic nu necesita întreținere.
XO-1 este echipat cu cel mai avansat sistem radio Ready-To-Race® din lume. Noul Traxxas® TQi ™ vine cu un set complet de caracteristici de tuning și oferă confortul imbatabil al tehnologiei "fără canale, fără cristale" de 2,4 GHz - si acesta este doar începutul. Recunoașterea automată a modelului îți amintește imediat setările pentru până la 30 de modele compatibile cu Traxxas Link. Porniți și conduceți, nu este necesară numirea sau setarea "modelului de memorie". Porniți transmițătorul și modelul pe care doriți să-l conduceți, iar setările pentru acel model sunt sincronizate imediat!
Noul transmițător TQi 2.4GHz este complet reglabil: punctele de direcție și accelerația pot fi reglate cu precizie, iar butonul Multifuncțional poate fi programat pentru a controla sensibilitatea la direcție (Expo), sensibilitatea la accelerație (Expo), procentajul de direcție (Dual Rate), procentajul de frânare (viteza duală) sau reducerea acceleratiei. Design-ul ergonomic al casetei TQi asigură confortul de conducere pe tot parcursul zilei, iar antena internă unică contribuie la aspectul său elegant și modern.
Traxxas Stability Management TSM® face posibilă experimentarea tuturor puterilor, vitezei și accelerației extreme care au fost proiectate în modelele Traxxas, făcând mult mai ușor de controlat vehiculul pe suprafețe alunecoase sau murdare, betonul neted și chiar gheața și zăpada.Activati-l și TSM trece la treaba sesizand direcția vehiculului și realizand corecții de direcție pentru a oferi accelerația maxima , fără derapaje sau pierderea controlului. TSM funcționează, de asemenea, în timpul virajelor, făcând mai întâi corecții intuitive pentru a menține linia vehiculului, apoi regleaza accelerația, pentru viteze mult mai rapide de ieșire. Sistemul de frânare este îmbunătățit considerabil.
Traxxas TSM oferă toate avantajele pe care le poate oferi o stabilizare electronică modernă, fără a vă deranja din condus si fara să creeze efecte secundare neașteptate care pot fi găsite pe alte sisteme, cum ar fi raza de rotație redusă drastic, asistența la frânare care se oprește, restricțiile accelerației și percepția de conducere total deconectată. Inginerii Traxxas au dezvoltat algoritmi de reglare care rulează pe componente electronice de precizie, pentru a crea un sistem care ruleaza în fundal, fără a limita accelerația.
Senzorii de direcți utilizează garniturile inelului O pentru a menține distracția atunci când lucrurile se udă.Servomotorul se deplasează pe rulmenții cu bile pentru a menține răspunsul direcției foarte precis.
Receptorul este complet închis pentru protecție împotriva conditiilor meteo. Antena și conductorii servo sunt etansate și un O-ring albastru personalizat sigilează cutia receptorului pentru a proteja receptorul de apă. Receptorul poate fi scos pentru service, iar receptoarele după vânzare pot fi instalate fără a pierde proprietățile de etanșare ale cutiei.
Referinta: 6473
Roti negre cu anvelope netede pentru spate prin RCRacing.ro.
Referinta: 6475
Roti negre cu anvelope netede pentru fata prin RCRacing.ro.